Wie kent er adresjes van leuke Gothic winkeltjes in midden van het land?

Dit soort winkeltjes zijn vaak in straatjes buiten de winkelstraten en daarom lastiger te vinden.
Met spullen als lange jurken, korsetten, maar ook voor in huis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
9.8K

Het beste antwoord

Op deze site staan er meer dan genoeg denk ik. Met naam en adres. Succes
http://ladymoonlight.forumotion.net/t138-lijst-van-goth-kledingwinkels-in-nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga eens naar het evenement "Castlefest"(Castlefest.nl)
.Daar vindt je

veel kraampjes met Gothic kleding. en kan je veel ideeen

opdoen. Een echte happening.

Googelen op Gothic kleding levert veel adressen op.

succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En Kelftfest, en de Midzomerfair, en de Elf Fantasy Fair (afgelopen weekend).
In Utrecht in het centrum hebben hele leuke winkels waar je ook gothic kleren kunt kopen. Het zijn meestal die winkeltjes met die wierrook en waarvan de kleren met oost indisch inkt bewerkt zijn. De zijsteegjes tussen de Lange Elisabethstraat en Oude Gracht. Maar ze hebben er ook meer weet alleen niet meer waar. En anders gewoon dat winkeltje in Amsterdam bij Nieuwendijk.