Ik heb sinds zaterdag mijn tongpiercing en nu komt er aan de onderkant een beetje pus uit.. wat betekend dit? Is het ontsoken?

Ik spoel al met mond water en water met zout.. ik poets gewoon 2x perdag mijn tanden.. Mijn vriendinnen hebben dit ook gehad (zeggen zij) en hebben daar nu geen last meer van.. moet ik me zorgen maken?

Toegevoegd na 4 minuten:
Heb er niet echt last van en het doet niet overdreven veel pijn.. Ik kan gewoon normaal slikken.. heel af en toe heb ik er een beetje last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.8K

Antwoorden (2)

Als je verder nergens echt last van hebt of dat het echt heel erg pijn begint te doen zou ik mij niet al te veel zorgen maken.

Bel voor je eigen gemoedsrust misschien even naar de zaak waar jij je tongpiercing hebt laten zetten, die kunnen je vast geruststellen of vertellen wat je nog meer zou kunnen doen of je aanraden langs te komen / toch even naar de huisarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sluit me bij de vorige reactie aan. Zelf heb ik ook een tongpiercing, maar geen last gehad van pus.

Als je tong gaat zwellen, raad ik je aan om meteen contact op te nemen met je (huis)arts. Haal je piercing er nooit zelf uit! Zwelt hij niet, dan kun je inderdaad het beste contact opnemen met degene die de piercing heeft gezet. Het ziet er naar uit dat je de piercing goed verzorgt, verder.