Betreft dit een echte Ralph Lauren polo?

Van een vriend kreeg ik een RL polo, echter twijfel ik aan de echtheid.
Al mijn polo's zijn gemaakt van 100% katoen, echter deze bevat
60% polyester en 40% katoen.
Maakt RL gebruik van polyester in Polo's?
En wat zijn nog meer echtheids kenmerken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.3K

Het beste antwoord

Niet alle Polo's worden gemaakt met katoen. Een groot kledingmerk zoals Ralph Lauren zal zich niet alleen hechten aan katoen, maar meerdere materialen. Als je wilt weten of je polo origineel is, dan moet je de labels controleren en vergelijken met de polo's die je zelf hebt gehaald. Zit er duidelijk verschillen in, dan weet je dat het een fake is. Doorgaans maken de vervalsers een namaak met zo min mogelijk onkosten. Dus labels hangen er niet aan of de labels zijn snel nagemaakt (meestal lijken ze heel anders op originele labels). En anders kun je kijken of er een soort serienummer of ander kenmerk aan de originele polo's zitten en of die ook aan de gekregen polo zit.