Hoe haar op bepaalde plekken verwijderen?

Hoe moet je anushaar wegscheren. Ik bedoel dus haar bij je kont.

Wat is de beste manier en kan iemand mij linkjes geven van spullen die ik daarvoor kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

Scheergel erop doen en gewoon scheren. Wel voorzichtig met het scheermesje, want voor je het weet zit hij ergens waar je hem niet hebben wilt. ;-)

Toegevoegd na 1 uur:
Als je nog meer lichaamshaar wilt scheren, dan is hier een filmpje van Gillette.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan het gewoon scheren onder de douche. Niet teveel over dezelfde plek anders beschadig je de huid!
Gewoon met een NIEUW mesje 1 kant op scheren. Dan heb je het beste resultaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een waxstrip erop plakken en in een haal er het er vanaf trekken. Dan ben je zeker 6 weken haarloos zonder jeuk en ingegroeide haren.
Dus in hurkzit plakken en eraf trekken. Wel even pijnlijk, maar mooi glad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke waxstrip moet je hebben? Dank en groet, luna
Laten waxen,jij schijnt speciale wax salons te hebben waar ze met speciale wax alle lichaamsbeharing,snel en (bijna pijnloos) verwijderen.Je kunt er zonder afspraak terecht.
Je kunt je donkere lichaamshaar ook bleken.Wel voorzichtig bij hè anus,is een teer plekje he.