Gaatjes oorbellen wat erin doen zodat je het niet ziet dat je oorbellen hebt maar ook niet dicht gaat groeien? Ik heb ze n maand geleden laten zetten!

Ik zelf dacht aan een doorzichtig iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ze pas een maand hebt zou ik ze in laten. En zeker geen plastic iets erin doen. Denk dat de gaatjes nog best kwetsbaar zijn. Kun je je haar niet over je oren doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee mijn haren er over doen is geen optie heb korte haren (ben een jongen) En ik MOET ze uit doen voor men werk, maar dan ben ik bang dat ze toe gaan groeien! En ik begin maandag al, haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom geen plastic eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je oren hevig op plastic kúnnen reageren. Was bij mij t geval en dat wens ik niemand toe.
Als ik jou was dan zou ik niks indoen naar t werk en dan erna meteen weer je gewoone oorbels in...
Maar ik heb de antw niet gelezen, misschien staat daar iets goeds bij...
Succes! Irri dat je ze uit moet op werk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor werk ga je doen dan?

Antwoorden (1)

Bij de meeste juweliers kun je ieniemienie zilveren knopjes vinden. Die zijn zó klein dat je ze nauwelijks ziet!
Praat er even over met je werkgever. Grote kans dat dit niet zo'n probleem is. Spreek af dat je na 3 mnd (dan kun je ze gewoon in-en uitdoen zonder dat ze dichtgroeien) geen oorbellen meer draagt op het werk.

Lijkt me een prima compromis zo!
Je hebt wel een ouderwetse werkgever hoor! Niemand kijkt nog raar op van een vent met oorbellen.