Hoe heten die arme mannen in Amerika die zich uiterst chic kleden?

Zij zijn wel eens op televisie geweest en hebben een bepaalde naam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euh.

Het beste antwoord

Sapeurs.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het woord 'Sapeur' is afgeleid van SAPE, een afkorting die staat voor Société des Ambianceurs et Persons Élégants'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord op mijn vraag heb ik supersnel gekregen. Het is ook het beste en enige goede antwoord op mijn vraag. Reuze bedankt!

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit een + waard !
weet je dat weet ik zo niet maar ik noem ze altijd: Coolies