Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft iemand ervaring met de membercard van hunkemöller?

op de site staat:

Als member krijg je exclusieve kortingen op onze collecties. Bovendien ontvang je per e-mail uitnodigingen voor pre-sales en speciale koopavonden exclusief voor MemberCard houders.

zo'n kaart kost €1,-. niet veel natuurlijk, maar wel jammer als je er niet echt iets voor terugkrijgt ;)

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb een poos geleden in een impuls, toen ik een BH ging kopen, zo'n kaart aangeschaft. Ik dacht ach ja 1 euro, wat maakt het uit! Ben daarna echter gedurende dat jaar niet meer in de hunkemöller geweest, dus van evt. kortingen op de collecties die je dan zou kunnen krijgen kan ik je niets vertellen. Ik weet wel dat ik in dat jaar nooit een uitnodiging heb gehad voor een pre-sale en ook niet voor een speciale koopavond. Dus uiteindelijk heb ik er niets aan gehad (maar dat lag ook gedeeltelijk aan mij zelf, omdat ik niet meer in de winkel geweest ben).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ontvang zeker wekelijks een e-mail met aanbiedingen en/of uitnodigingen. Bovendien ontving ik in december een e-mail waarin mij 10% van het tot nu toe bestede bedrag als contante korting bij een volgende aanschaf werd aangeboden. Het was niet veel, 5 euro zoveel, omdat ik in 2011 een bedrag van iets meer dan 50 euro had besteed, maar het was toch mooi meegenomen. Al met al heb ik de kaart er all dik uit, hoewel ik niet vaak iets koop bij Hunkemoller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding