Echte designertassen zijn altijd van de beste en mooiste materialen gemaakt. Ontwerpers als Michael Kors gebruiken bijvoorbeeld alleen kwaliteitsleder. Je herkent kwaliteitsleder aan de zachtheid, de geur en de consistente kleur.
Designertassen zijn duur en dat komt niet alleen door het merkje wat er op de tas zit. Er zit erg veel tijd in het perfect detailleren van de (vaak) met de hand gemaakte afwerking. Elk hoekje, elke rits en elke naad moet perfect afgewerkt zijn. Is een naad scheef gestikt? Ga er dan maar van uit dat dit niet het werk is van de designers van Michael Kors. De tassen van Michael Kors zijn nooit, maar dan ook nooit afgewerkt met plastic materialen. Het enige plastic wat op een echte Michael Kors tas zit is de plastic bescherming van bijvoorbeeld de ritsen en het logo op de voorkant. Een belangrijk herkenningspunt bij Michael Kors tassen is, dat de naden afgewerkt zijn in dezelfde kleur van de tas. Heb je bijvoorbeeld een bruine tas maar heb je witte naden? Dan kan je ervan uitgaan dat jouw tas helaas een replica is.
ps: de rechter afwerking lijkt mij niet zo egaal,mogelijks nep?
Toegevoegd op 16 mei 2021 18:09: tekst
fremar
2 jaar geleden
Of een tas van een top designer echt of nep is zie je aan de details in de afwerking, tassen die vanwege de hoge prijs in een niche markt verkocht wordt zijn perfect afgewerkt, op deze afbeelding zie ik al teveel imperfecties om het voor een echte Michael Kors door te laten gaan, de schakels van de ketting zijn erg lelijk afgewerkt(zie rode pijltje), en de bies niet niet compleet rond(zie rode pijl) iets wat nooit bij dergelijke merken zo de deur uit gaat, ik heb een erg sterk vermoeden dat deze tas niet echt is.
Plaatje bij antwoord
2 jaar geleden
HeerVoldemort
2 jaar geleden
+ De tas lijkt op een MK jet set tas. De echte tas heeft geen dubbele naden op de voorkant.
LeonardN
2 jaar geleden
https://hermanschoenen.nl/michael-kors-crossbody-wit-b32s4gtvc3l.html