Wat is het preciesse verschil tussen een meisjes broek en een jongens broek?

een jaar geleden
in: Mode
1.8K
Ritsuka
een jaar geleden
De pasvorm
HannekeJanssen
een jaar geleden
Geldt dat ook voor kinderbroeken, of alleen voor broeken voor pubers en volwassenen?

Antwoorden (1)

Het meest zichtbare verschil is dat de gulp anders om behoort te zitten.
Een goede broek houdt rekening met de heupvorm die duidelijk anders is.
Maar er is niemand die beweerd dat ze niet uitwisselbaar zijn.
Dus als je een broek mooi draagt, draag hem dan!!!!
een jaar geleden
DD13
een jaar geleden
Is er nog een verschil?