Waar kan ik spijkerbroeken vinden in mijn omschrijving, liefste gewoon een winkel waar ik kan passen??

Doordat ik Prikkelbare Darm heb, heb ik een bolle buik. Omdat ik ook wat dikker ben, is dit dus erger. Maar mijn probleem is, is dat de maat van mijn beuk/heupen, niet overeenkomt met mijn kont en mijn bovenbenen. Vaak zijn de broeken ook te lang. Daardoor ben ik heel vaak aangesteld op trainingsbroeken en elastiek. Ik ben op zoek naar een echte spijkerbroek (liefste skinny jeans) (dus geen jegging) die bij de buik ruimer zitten, dan bij de bovenbenen. Waar kan ik deze vinden, behalve dan op de zwangerschaps afdeling?
Of hoe moet ik naar zo'n broek opzoek, zonder dat ik er heel veel geld voor neer leg voor bijvoorbeeld een coupeuse.
Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Heb je ook wel eens een spijkerbroek in een gewone damesmodezaak gepast? Daar hebben ze speciaal korte maten, ook in skinny uitvoering. Als je daar een grotere maat van neemt zou dat best eens goed kunnen passen. Die broeken zijn van merken zoals Zerres, Brax, en Rosner.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat noem jij een ''gewone'' damesmodezaak dan? Haha, kan best zijn dat ik er ben geweest, in zulke winkels. Het gaat me nog niet zozeer om de lengte, die valt wel in te korten, maar het gaat mij vooral om de combinatie buik en billen/benen..daar baal ik van.
Amadea
12 jaar geleden
Elke stad heeft weer z'n eigen winkelnamen daarin, daarom kan ik die niet geven. Maar met gewone damesmodezaak bedoel ik geen boetiek waar ze jeans en populaire kleding voor in hoofdzaak kleine maten verkopen (vaak in Azië gemaakt, waardoor het nóg kleiner valt dan een Europese kleine maat) maar een zaak waar de wat oudere dames die zich netjes kleden naartoe gaan. De meesten van hen hebben geen ideaal figuur, dus in die damesmode zijn voor diverse modellen oplossingen te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dus de minder bekende winkels?
Amadea
12 jaar geleden
Plaatselijk (en regionaal) zijn die winkels wel bekend, maar ze behoren niet tot de grote landelijke ketens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dan zal ik binnenkort eens wat minder bekende winkels binnen stappen (in plaats van de h&m, c&a ed)

Andere antwoorden (2)

Grote maten afdeling van de h&m moet toch wel iets bij zitten? Denk dat je bij veel kledingwinkels naar de iets grotere maten moet kijken dat je toch wel ver komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is misschien niet helemaal wat je zoekt maar wel comfortabel en ik denk misschien wel passend voor je probleem. Op de onderste bronvermelding kun je ze bestellen in NL. Je zou de broekspijpen op maat kunnen laten maken mochten ze te lang zijn. Ik hoop dat het een alternatief voor je is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zien er leuk uit! Maar is het hier ook niet zo dat als je voor heupmaat bijvoorbeeld L hebt, je dan ook bij je benen en kont L hebt? Of heb je hier keuzes in?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet Ytje,ik woon in het buitenland en ze zijn echt een hit hier maar ik heb ze zelf nooit gekocht. Ze zien er in het echt ook leuk uit want ik heb er wel eens iemand in zien lopen.
Bel de helpdesk van dat verzendbedrijf ,misschien weten zij het. Het lijkt mij dat je hem mag terugzenden als hij niet past. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!!