Wat moet je dragen als jongen bij een gala?

In de 2e klas. Ik dacht aan een pak maar weet niet wat voor een. Drescode is gala.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

Ik denk aan een netjes colbertje met een stropdas of vlinderstrik. Misschien kan je iets van je vader lenen, misschien heeft iemand in je omgeving wel manchetknopen. Gewoon je spijkerbroek eronder met nette schoenen kan best. Uitstraling en flair is belangrijk. Kam je haar in een leuk modelletje, gebruik een beetje gel of lak of wax. Geen gympies. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een zwart pak met wit overhemd, heb je dit niet, dan kan je ook een nette zwarte (spijker)broek aan, met een wit of zwart overhemd. Denk ook aan nette schoenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je doet het altijd goed met een zwarte of witte blouse met zwarte/donkerkleurige broek :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een blouse? Hij heeft het over een pak, dan moet hij eerder een overhemd aan dan een blouse, dat is namelijk voor vrouwen.
Je descode info is niet zo duidelijk. Normaal wordt iets duidelijker aangegevens welke stijl verwacht wordt. Een normaal pak is altijd het minimum. Je kan overwegen om een smoking te nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Afhankelijk van je leeftijd (Studenten gala?) is een rokkostuum wellicht het beste.

Eea is ook te huur trouwens
http://www.archsfashion.nl/producten/3/Heren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik draag een zwarte spijkerbroek met een blouse of wit T-Shirt