Hoe kan het dat de gaten in mijn sokken altijd ontstaan bij mijn hak?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Het beste antwoord

wellicht omdat de druk daar het hoogst is, of misschien omdat de schoenen net niet helemaal goed passen waardoor er daar meer wrijving bestaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien zit daar je schoen te strak? Als je loopt schuurt het daar en dan onstaan daar je gaten. Om dit te voorkomen kun je schoenen kopen die minder strak zitten en dus minder zullen zorgen voor gaten!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik de vorige vraag van jou bekijk, dan weet ik het antwoord...

Hoe krijg ik mijn buikje eraf.
Je beweegt dus te weinig...
Je ligt teveel op de bank...
Je voeten drukken op de sok...
Wat gebeurt er door de druk?

Juist ja de sokken krijgen gaten OP DE HAK...

zie je wel...

Als ik, als vreemde, dat zo kan uitvinden...

knipoog...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de hak staat de grootste spanning, daarna bij het contactpunt net voor de tenen, waar af en toe ook nog wel eens gaten ontstaan. Of je grote teen prikt er doorheen, dat kan ook nog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat op de hak de meeste druk staat en daar slijt het dus als eerste