Waardoor krijgen mensen haargroei op de bovenlip en kin?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Dat komt door de verandering van hormonen in het lichaam..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit wordt veroorzaakt door de androgene steroïden of te wel het hormoon dat de mannelijke eigenschappen stimuleert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zorgen mannelijke hormonen voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haar op de bovenlip en kin kan groeien door de mannelijke hormonen ‘androgenen’. Mannen hebben meer van deze hormonen en dus ook meer haargroei dan vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op een bepaalde leeftijd,vaak in de overgang,krijgen veel vrouwen last van een teveel aan mannelijke hormonen(dat is ook dat je bijv. niet meer ongesteld word op een gegeven moment)en dat zorgt voor een spontane ongewenste haargroei en niet alleen op die plekken...natuurlijk zijn er ook al vrouwen die jonger zijn en die al last hebben van die hormoonschommeling of altijd al veel mannelijke hormonen hebben en het eerder krijgen maar gelukkig veel aan te doen tegenwoordig..