Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zien jongens er met een babyface ooit volwassen uit?

Zoals ik dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nou en of!
Maar je mag je gelukkig prijzen, je zal er altijd jeugdig uit zien, ook al word je oud(er). Voor nu vind je het niet zo leuk, dat begrijp ik wel. Maar even geduld, je bent nog vrij jong denk ik en nog in de groei. Je gezicht wordt nog wel anders, ouder, maar toch hou je waarschijnlijk tot op hoge leeftijd een jeugdigheid waar veel mensen jaloers op zullen zijn. En als je zover bent dat je een beetje leuk je baard of zo kan laten staan dan kan je het net zo veranderen als je wilt. Misschien voel je je daar dan mannelijker bij.
Beste advies, al is het soms moeilijk: heb geduld, je gezicht wordt vanzelf mannelijker ;-)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17
Kristal
12 jaar geleden
Zie je wel,
het komt allemaal goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naja, 17 is toch best redelijk oud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super goed antwoord!
17 is nog hartstikke jong hoor, niks mis met een babyface op je 17e.
Alhoewel ik wel begrijp dat je het niet leuk vindt, ik had altijd een veel te mager gezicht naar mijn zin. Ben nu 32 en is ook helemaal goed gekomen :) Maar mooi niet dat ik al die jaren van de vorm van mijn gezicht heb gebaald, het hoort gewoon bij je!
Misschien kun je een of ander stoer kapsel nemen dat op een bepaalde manier je gezicht wat anders uit laat komen?

Andere antwoorden (3)

Ja, want zodra je uit de puberteit bent, verlies je vaak een gedeelte van dit babyvet en zie je er iets volwassener uit.

1 voordeel, je ziet er altijd jonger uit :)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ja, tuurlijk. Vroeg of laat zal het gebeuren. Je ziet geen mensen in de 40-50 die 20 lijken. Ik schat dat je vanaf je 25e ongeveer er veel volwassener uit zult zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat 'volwassen'uitzien komt heus wel in de loop van tijd.
Maar maak je niet druk,heel veel vrouwen vallen op mannen met een jongensachtig (babyface) uiterlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding