Waar kan ik nu badkleding in Amsterdam kopen?

Ik ben zowat overal geweest maar waar koop ik nu badkleding in Amsterdam? Ik zie alleen mutsen en sjaals (logisch) maar ik ga op vakantie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij de sportzaken zoals Perry Sport.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Sportwinkels hebben meestal het hele jaar badkleding.

Toegevoegd na 2 minuten:
En als je op vakantie gaat, kun je op de plaats van bestemming natuurlijk ook shoppen. Waarschijnlijk hebben ze daar veel meer keus!
bamibal
12 jaar geleden
Lingeriezaken hebben ook vaak badkleding het hele jaar door. Hunkemoller of Livera zijn dan bekende namen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lingeriewinkels is een goede tip. Verder ook postorderbedrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sportwinkels.
Wibra/Zeeman.
Jola/Schoenenreus.
Livera/Hunkemöller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet is heel veel badkleding te koop.