Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

tips voor nagellak?

bij mij gaat mijn nagellak er altijd heel snel af, ik gebruik base & top coat , iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
602

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

2 lagen top coat en 2 lagen lak aanbrengen, tussen de lagen door half uurtje laten drogen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ligt erg aan het merk topcoat dat je gebruikt. Mijn ervaring is dat de goedkopere merken er binnen de kortste keer afschilferen (eigen merk Kruidvat, Etos). Ik heb nu een topcoat van Margarete Astor (nota bene op de markt gekocht!), en die blijft er de hele week opzitten. Ook kan ik je Herôme aanbevelen, rond de € 10,--, en met Marbert heb ik goede ervaringen. Bijkomend voordeel van de duurdere merken is dat ze niet zo snel dik worden, die goedkope kun je halverwege weggooien omdat ze niet meer goed uitsmeren. Het aanbrengen van meerdere lagen is geen oplossing, 1 laagje goede topcoat is voldoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Klopt, ik heb eens een nagellak van Rimmel gekocht en die bleef er wel 2 weken opzitten. Ook zag het er met 1 laagje al mooi op. Echt de investering waard om een duurdere nagellak te halen.
Sally Hansen topcoat is er goed. En als je gaat afwassen, handschoenen dragen (of schoonmaken etc).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding