tips voor nagellak?

bij mij gaat mijn nagellak er altijd heel snel af, ik gebruik base & top coat , iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

2 lagen top coat en 2 lagen lak aanbrengen, tussen de lagen door half uurtje laten drogen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ligt erg aan het merk topcoat dat je gebruikt. Mijn ervaring is dat de goedkopere merken er binnen de kortste keer afschilferen (eigen merk Kruidvat, Etos). Ik heb nu een topcoat van Margarete Astor (nota bene op de markt gekocht!), en die blijft er de hele week opzitten. Ook kan ik je Herôme aanbevelen, rond de € 10,--, en met Marbert heb ik goede ervaringen. Bijkomend voordeel van de duurdere merken is dat ze niet zo snel dik worden, die goedkope kun je halverwege weggooien omdat ze niet meer goed uitsmeren. Het aanbrengen van meerdere lagen is geen oplossing, 1 laagje goede topcoat is voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Klopt, ik heb eens een nagellak van Rimmel gekocht en die bleef er wel 2 weken opzitten. Ook zag het er met 1 laagje al mooi op. Echt de investering waard om een duurdere nagellak te halen.
Sally Hansen topcoat is er goed. En als je gaat afwassen, handschoenen dragen (of schoonmaken etc).