Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je laarzen uit die je bijna niet uit krijgt?

Ik heb hele mooie lange laarzen, maar ik heb ze bijna nooit aan omdat ik ze in mijn eentje gewoon niet uit krijg. Ze zitten heerlijk, niet te strak of te klein, maar ik krijg ze gewoon niet uit. Het is toch echt geen optie om met laarzen aan naar bed te gaan. Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
6.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Welk materiaal zijn ze? Kun je ze oprekken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt overwegen er een rits in te laten zetten. Dat kan de schoenmaker doen maar zal wel prijzig zijn en of je dat wilt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt het met een schoenlepel of laarzentrekkers proberen. Wat volgens mij de belangrijkste reden is dat je kuiten een beetje uitzetten, dat komt door de hitte, dus als je talk/baby poeder gebruikt, blijven je kuiten smaller en kom je er makkelijker uit. Dan wrijf je het eerst in, doe je je sok aan en dan in de schoen ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het uittrekken gaat gemakkelijker met een laarzenknecht. Dat is een houten of metalen ding waar je je andere voet op zet en dat je laars vasthoudt als je je been omhoog trekt. Je kunt ze in ruitersportwinkels kopen. Ze kosten weinig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+
Ik merk wel dat mijn vriend hier veel plezier van heeft, maar voor mij is de opening veel te groot, toch zeker voor fijnere laarzen met een hakje. Zouden daar verschillende maten van bestaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, de onderstaande is tot maat 40 en vanaf maat 0 of zo. http://www.agradi.nl/imperial-riding-laarzenknecht-metaal-t-m-maat-40.htm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ideaal, heel fel bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
graag gedaan, veel plezier nog van je laarzen
Antoni
9 jaar geleden
Nu de originele vraagsteller nog helpen... Even afwachten wat hij/zij van het antwoord vindt...
Misschien een tijdje met je benen omhoog zodat je bloed meer uit je benen stroomt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding