Kun je wel goed dingen doen in een huisponcho? Of is het onhandig?

Ze zijn in de aanbieding bij de dirk. Vraag me ook af of er verschillende soorten zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Persoonlijk vind ik het ondingen, die ik alleen aan zou hebben om op de bank te zitten met een boek/biertje/tvshow.
De rest van de tijd fladdert alles in de weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja hoor
het is net als een soort monnikken pij die je om je heen slaat
lekker warm
ps bij de kruidvat waren ze ook in de aanbieding 4,99

Toegevoegd na 7 minuten:
bedoelde je echt bezig heden
dat natuurlijk niet
maar je hebt wel genoeg bewegingsvrijheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er ook een ...maar niet om dingen mee te doen.. hij is echt voor als je lekker voor de tv hangt..
voor de andere activiteiten is hij niet handig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me vrij onhandig om diengen in te doen en als je dat al doet lijkt het me veel te warm. Als het goed is krijg je het vanzelf warm als je dingen in huis doet;)

Toegevoegd na 52 seconden:
diengen is natuurlijk dingen was weer te snel voor de spellingscontrole ;)