Wat moet ik doen met slap haar?

Mijn haar hangt altijd slap naar beneden. Niet zo leuk dus.. Mous erin helpt, maar niet heel de dag lang. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Het beste antwoord

Probeer je haar eens ondersteboven te fohnen.
Gebruik nooit de warmste stand van de haardroger en eindig altijd met koude lucht.
Hieronder nog een paar tips. zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

laat laagjes knippen, dat geeft meer volume en is makkelijker te stijlen omdat het minder zwaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wassen/nat maken, borstelen, mousse erin, hoofd ondersteboven en föhnen! Daarna haarlak eroverheen. Ook aan de binnenkant dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er inderdaad laagjes in laten knippen, misschien een ander model? En als je gedoucht hebt je haar lekker föhnen en dan lekker mouse erin doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja heb je kort of lang haar ?bij kort haar ,kleuren !dan wordt het wat steviger . Heb je half lang ?kan dat ook nog als het niet te fijn is . Bij lang evt in lagen ,en een ondersteunende body Perm Maar ook niet bij dun of geblondeerd haar . Ga langs voor een advies bij wat Btr kappers En ach mooi fijn haar goed laten knippen kan juist perfect zijn succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volume shampoo van guhl, blauwe Lotus, zorgt bij mij voor voller haar, moet het nog wel in föhnen, maar is zeker een aanrader.
Gebruik geen conditioner, hierdoor wordt t vaak ook slapper. Guhl heeft ook een blauwe Lotus spray voor anti klit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je fijn haar hebt ( dus dat hele dunne ) moet je juist géén laagjes erin laten knippen, dan gaat het nog meer hangen en wordt het ook heel piekerig. Juist op één lengte ( bijv. boblijn ) laten knippen.
Verder de voorgaande tips opvolgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een beetje een rare, maar wat bij mij helpt, is na het douchen, je haar goed uitkammen, en dan staart in je haar maken, met je haar naar 1 kant gekamd.. En dan er mee gaan slapen. Als je dan opstaat, en je doet je haar los, en je haalt je haar weer naar de andere kant, dan staat die kant al bol, en heb je dus volume!

Je kan het proberen, bij mij werkt het!

En anders, dan moet je een fohn kopen waar ook een ronde borstel aan vastzit..
* Zie bron *
En dan je pluk haar omhoog houden, om vervolgens de fohn borstel helemaal bij de aanzet te houden, zodat de pluk haar eroverheen hangt zeg maar..

Hoop dat je het een beetje snapt!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je donker haar hebt, bruin of zwart, is henna een goede optie. Hier krijgt je haar meer volume en glans van, wordt steviger, gaat meer slag in zitten. Zéér gezond voor je haar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt andrelon (cremespoeling, shampoo) gebruiken voor slap haar dat helpt ook wat je ook kunt doen is om bij de kruidvat te gaan en daar zie je een gele flesje daar staat op cremevoeding doe dat gebruiken na het douchen of maak je haar nat en gebruik het. Verf je haren niet meer, en ga bij de kapper die heeft vast nog tips voor jou. Veel succes ;) groetjes zelina