Is het mogelijk om een make-over voor iemand te regelen?

Ik wil voor iemand een make-over regelen omdat ze zich erg onzeker voelt kan dat? En hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Veel "lokale sufferdjes" doen zoiets in samenwerking met een locale schoonheidsspecialist/stylist.

Maar denk wel even na over de boodschap die je iemand geeft als je hem/haar naar een makeover stuurt. Eigenlijk zeg je die persoon de volgende dingen:

- Je ziet er niet uit
- Als je er nou wat beter uit zou zien, zou je zekerder zijn.

Het eerste is op korte termijn niet bepaald goed voor zelfvertrouwen.
Het tweede is op langere termijn funest, want wat als het haar weer is aangegroeid, het model eruit en hij/zij er weer zoals nu uitziet...? Moet die persoon zijn/haar zelfvertrouwen uit zoiets oppervlakkigs als een uiterlijke make-over halen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het tarief voor de complete Makeover inclusief hairstyling, make-up en winkelen voor één nieuwe kleding outfit is:

Particulieren € 385,00 p/p exclusief BTW

http://www.depersonalshopper.nl/i_makeover.html

Dit is maar een voorbeeld, maar er zijn mogelijkheden genoeg.
Ga maar eens op zoek in je eigen woonomgeving.

( Of moet het allemaal weer gratissssss???)

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat misschien ook wel leuk is, en kun je gezellig samen doen, is een virtuele makeover:

http://www.taaz.com/

Dat kost niks.
Een simpele foto met haren naar achteren uploaden
en aan de slag met make-up en kapsels.

Kan de persoon in kwestie naderhand toch nog beslissen of zij/hij iets in het echt laat doen?