Waar in Nederland kan ik een Bruno Mars t-shirt kopen?

Ik ben een HELE GROTE fan van Bruno Mars, en ik ga ook binnenkort naar zijn concert. Maar ik ga daar het liefst naartoe met een leuke t-shirt van Bruno Mars zelf. Alleen ik kan geen t-shirt vinden die hier in Nederland te koop zijn...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buiten en rond de concertzaal staan vaak standjes en kraampjes waar je dit soort artikelen aan kunt schaffen, dit kan ook voor het concert begint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies Crea!

Antwoorden (2)

Je kunt het natuurlijk ook zelf maken met behulp van transferpapier.

T-shirt bedrukken, stap voor stap

Stap 1: Maak een ontwerp op je computer. Dit kan in word of bijvoorbeeld paint/ photoshop. Als de afbeelding of tekst klaar is,
maak deze dan via het programma in spiegelbeeld. Print deze uit op het transferpapier.

Stap 2: Zorg dat je transferpapier, bakpapier, een strijkbout en strijkplan gereed hebt.

Stap 3: Knip de afbeelding/ tekst uit.

Stap 4: Maak het t-shirt warm door er een aantal keer over te strijken. Leg vervolgens het uitgeknipte stuk transferpapier op de
juiste plek en leg hier bakpapier over. Ga nu met een heel strijkijzer er ongeveer een minuut hard overheen. De exacte tijd vind
je in de gebruiksaanwijzing van het transferpapier.

Stap 5: Afkoelen. Wacht een aantal minuten tot het is afgekoeld, haal vervolgens voorzichtig het transferpapier van het t-shirt
af en begin hierbij in de hoekjes.

Stap 6: Klaar!

Morgen al een eigen t-shirt maken? Bestel hier transferpapier bij 123inkt.nl.
maar ook te koop bij de Hema, vaak zijn t-shirts ook te koop in de buurt van de plek waar het concert gegeven wordt, er staan dan kraampjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.allposters.nl/-st/Bruno-Mars-T-Shirts-Poster_c137958_.htm

Dit bedrijf verkoopt twee soorten t shirts van bruno mars en zit in nederland.