ik probeer een kapsel na te doen maar lukt niet?

ik probeer kapsel beetje na te doen van james maslow
maar dat lukt niet en als jullie weten hoe ik het moet laten knippen of hoe dan ook zeg dat dan aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet de make up niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is vast een kapsel met steil en dun haar..(je vorige vragen :p)

Het beste antwoord

heb ff voor je gegoogled naar deze persoon met dit kapsel.goeie keuze als je het mij vraagt moet je je haar toch echt eerst in dat model knippen laten (de punten oplaten knippen/snijden, uitdunnen) als je naar de kapper gaat kan je daar vragen of ze het in model kan brengen en daar uitleg bij geven op zon manier dat je dat thuis makkelijk na kan doen.de tips hieronder lijken mij ook nuttig maar denk er wel aan dat je je haar flink kan beschadigen met bv föhnen/stijlen etc.breng daarom voor je dat gaat doen het juiste styling product aan.gewoon even googelen naar haarstylen beschermen dan krijg je bv het volgende;
quote;
Ik gebruik zelf de beschermende creme van Loreal in de roze tube met grijze dop dit is tegen bescherming van de hitte van de stijltang/fohn hele fijne creme en helpt goed! echt een aanrader en na het stijlen is je haar superzacht
ik hoop dat je wat met mijn antwoord kan
goodluck

Toegevoegd na 9 minuten:
ga voor een goedkope/professionele kapper op zoek naar een kappersvakschool bij jou in de buurt.daar hebben ze vaak bepaalde dagen/dagdelen waar gevorderde studenten knippen en/of stylen etc onder begeleiding van een gediplomeerd docent voor 1/3 van de normale kappersprijs.
dus bv ipv 15 eu 5 eu.hou er je van je kapsel vaker te verranderen kan je daar ook informeren om model te worden die hebben ze vaak nodig en je kan je eerst eens aanbieden als model om je haar te stylen dat moeten ze ook leren/is gratis/en je leert er zelf ook van.en zijn altijd blij met mannelijke modellen omdat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Als je een beetje lang haar hebt, Moet je eerst met de stijl tang al je haren stijlen en dan in model kammen.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haar laten groeien in eerste instantie. Daarna met een stijltang te werk gaan voor het geval je geen stijl haar hebt. Ook goed wassen en verzorgen is vaak een vereiste voor dit kapsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de extra uitleg en details.