Wanneer doe je een driekwart mouw aan?

Met welke temperatuur trek je een driekwart mouw aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

Als het te warm is voor lange mouwen en te fris voor korte mouwen. Een temperatuur hiervoor is niet te noemen, omdat de 1 een het eerder koud of juist warm heeft, dan de ander. Ik draag driekwart mouwen bij ongeveer 18 a 19 graden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hangt niet alleen van de temperatuur af, maar ook van of je een koukleum bent of niet, en wat je er overheen draagt.
Ik heb nu een driekwart mouw aan, met een dunne losgeweven trui er over.
Onder een dikke sweater zou ik dan weer eerder voor een hemd of een kortmouw gaan.
Gewoon dragen waar je je lekker bij voelt!
10 jaar geleden
Dat mag je helemaal zelf weten echter in een zakelijke omgeving bij financiële instellingen staat vaak in kleding voorschriften dat dit niet gewenst is. Hangt dus ook af van wat je overdag doet.