hoe krijg ik mijn haar stijl zonder stijltang

ik heb namelijk zelf geen stijltang en ik ben er een aan het zoeken, maar kan je je haar ook stijl krijgen zonder dat je een stijltang gebruikt ? ik heb zelf best wel slag in mijn haar..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
14.9K

Antwoorden (12)

Gewichtjes aan je haar hangen, anders heb je toch echt een stijltang nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje !! waar kan je die krijgen en hoe hang je dier erin...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
i don't know XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat was eigenlijk als grapje bedoeld maar ik denk dat een stijltang toch 100x beter werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loenie bij [ongeveer denk ik] het einde doet ze het toch nog met een stijltang dan is het stijler dan zonder stijltang maar goeie informatie Loenie! Hopelijk had ''ikkie22'' er wat aan.
Zonder er zelf een te hebben, kan je je haar stylen bij een vriendin (die er wel een heeft).

volgens mij is er geen andere optie om je haar te stylen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een föhn en grote borstel kun je dat doen.
Zie filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger werd haar weleens steil gemaakt met een strijkijzer, maar volgens mij is dat echt geen aanrader...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat lijkt mij ook geen aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn nog wel mensen die het doen (zoals een kennis van me) op de minst warme stand. lijkt me niet echt praktisch en goed voor je haar....
Wat je kunt proberen is je haar glad te kammen en tegelijkertijd haarspray met goede stijfheid in te spuiten! Dan heb je kans dat het glad blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stap 1 strijktafel pakken
Stap 2 stoel pakken
Stap 3 haren kammen
Stap 4 haren vanuit het midden delen
Stap 5 eerst het linker deel van je haar op de tafel leggen en kammen en dan met de strijkijzer eroverheen gaan (zonder stoom)
Stap 6 herhaal stap 5 voor de rechterkant
Stap 7 nu met je hoofd naar de strijktafel toe draaien en dit keer het stukje haar op je achterhoofd strijken

Voila stijle haar (niet te vaak herhalen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt dankje>> ik ga het proberen
Bij de drogist hebben ze van een kappersmerk ook een product dat je in je haar kan spuiten. Als je vervolgens je haar kamt wordt het ook stijl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het goed stijl krijgen met een ronde borstel en een föhn. Stijlen en fohnen is wel slecht voor je haar, doe het dus niet te vaak en gebruik een beshermende creme voor je begint.

Je kan ook een ionische borstel kopen (€45,- bij de kijkshop). Hier borstel je je haar mee. Het gaat glanzen en het verzorgt je haar. Bovendien word je haar ook aardig stijl. Ziet er in ieder geval mooi en verzorgd uit en de slag is verminderd. Helemaal het effect van een stijltang zal je alleen maar krijgen met een stijltang.

Verder kan je het soms door een kapper ook permanent laten stijlen. Dat blijft dan ongeveer net zo lang zitten als een permanentje. Is ook slecht voor je haar, maar vaak wel een mooi resultaat en het gaat lang mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan beter een styler kopen denk ik...
ze hebben ze bij de kruitvat voor 8 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is iets nieuws op de markt van John frieda, 3 days straight ben het zelf op het moment aan het uitproberen maar er wordt toch ook wel aanbevolen er een stijltang bij te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt voor op een fohn een styl top zoon plat dingetje maar hier wordt je har niet voledig styl van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan voor 10 euro in de action kopen =D super goedkoop. Of je kan voor een goede merk kopen in de blokker. Door te fohnen kan ook =D