hoe maak je een plak tattoo ?

ik zou graag zelf een plak tattoo maken , al blijft hij maar voor twee dagen zitten of zo ...

zonder te betalen of te bestellen , thuis een plak tattoo maken .

kan dat ? eventueel ja ... hoe maak je er dan een ?!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
22.5K

Antwoorden (2)

Hier kun je alles vinden:
www.mijneigenneptattoo.nl/
Veel info en YouTube filmpjes waarin alles wordt uitgelegd.
Veel succes ermee!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog wat info:
Als je geen tattoos wilt bestellen,zie je hier ook dat er speciaal Tatoo-papier is.
Met gewoon papier en gewone stiften gaat dat echt niet lukken.
Dit kun je doen met behulp van overtrekpapier (het spijt me als dat niet de juiste naam ervoor is, maar ik bedoel dat voort troebele dunne papier). hier moet je met stiften jouw ontwerp op maken. dan vervolgens op dezelfde manier aanbrengen zoals normale plaktattoos, dus met water op je arm bijvoorbeeld.