hoe krijg je je tanden zo mooi?

Toegevoegd na 9 minuten:
dit is van een meisje van 18 jaar,

wil gewoon weten hoe krijg je ze zo mooi. bleken oke maar dan heb je ze lang niet zo mooi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photoshop? Misschien zijn ze gebleekt? Ziet er namelijk wel erg wit uit.
Cryofiel
12 jaar geleden
Is dit "mooi", of is dit onnatuurlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind deze tanden onnatuurlijk wit. Ik vind onnatuurlijk niet mooi. In Amerika hebben veel vrouwen ook veel te witte tanden. Wil je dat echt zo? Veel mensen zullen denken he wat zien die tanden er erg wit uit. Zeker gebleekt. Lekker goed poetsen en goed verzorgen dus niet veel frisdrank en snoep en je houd je gebit lekker gezond en fris en daar gaat het toch om?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toppertje dit moest ik hebben, ben zelf in amerika geweest en valt mij gewoon op dat de meeste mensen hele witte tanden hebben, maar dat zal dus door facings komen. meer reacties altijd welkom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@cryofiel 56
Ik vind die tanden wel mooi plus die lippen .....
Wat is haar tel.nr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Witte tanden oke, maar dit is afschuwelijk!
Heel onnatuurlijk, lijkt wel of er plastic op haar tanden zit.
Heel nep,net zo lelijk als die opplaknagels.Amerikanen zijn gek op dit soort oppervlakkigen uiterlijkheden.
Kimath
12 jaar geleden
Ik ben het met je eens Karena, veel te wit!
Ziet er eng uit..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa!Eng!
Is het wel een meisje?
Lijkt ook wel wat op een etalagepop.

Antwoorden (5)

Om te beginnen een beugel of operatie om ze recht te krijgen. En dan laten bleken.

Toegevoegd na 12 minuten:
Deze foto ziet er ook wel een beetje gefotoshopt uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zag dit beeld van een video dus niet gefotoshopt ;) en heb er zelf even een printje van gemaakt prt sc :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan film ook heel goed bewerken hoor en dat doen ze ook net zoveel als met foto's.
alles eruit laten trekken en implantaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel belangrijk om je tanden goed te poetsen (het liefst electrisch), minstens 2x per dag. Mondwater gebruiken na het poetsen doodt de bacteriën die nog zijn achtergebleven. Verder is het belangrijk de tandarts en de mondhygiënist regelmatig te bezoeken. Wil je je tanden witter hebben of bleken, vraag dan de tandarts om advies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik poets mijn tanden ook 2 keer per dag en eet en drink weinig zoets ma ze zijn lang niet zo mooi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien last van een kort lontje;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb jij vast iets wat dat meisje op de foto weer niet heeft Een mooie lach of wat dan ook. Je hebt zeker iets en je kan niet alles hebben
Kimath
12 jaar geleden
Van mij een plusje, want ik vind het wel goeie tips hoe je kan zorgen dat je tanden mooi blijven. Zo wit als op de foto gaan ze op natuurlijke wijze niet worden.
Tegenwoordig wordt er ook wel gebruik gemaakt van zogenaamde facings:

Diverse esthetische problemen met je tanden kunnen door het plaatsen van hele dunne porseleinen schildjes (facings of veneers) worden opgelost: een verkleurde tand kan worden verfraaid (ook wanneer een bleekbehandeling onvoldoende resultaat geeft), kleine spleetjes tussen je tanden kunnen worden weggewerkt, hoekjes die van tanden zijn afgebroken en scheve tanden kunnen ermee worden gemaskeerd.

Dat zijn dus een soort plaatjes die ze op je tanden plakken. Eigenlijk is de voorkant dan dus gewoon nep en je kan de tanden zo vormen en kleuren als je zelf wilt.

Er zit wel een flink prijskaartje aan, zo'n €600,- per tand!

Toegevoegd na 1 minuut:
En vergeet photoshop niet... veel van wat je ziet aan modellen is niet echt. Puistjes weg poetsen, tanden wat rechter en witter maken etc. dat is zo gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Kun je dan nog gewoon pinda's en cashews eten?
Pieter2011
12 jaar geleden
+
Dat zijn inderdaad facings die je op de foto ziet.
Heel onnatuurlijk vind ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Cryofiel, volgens mij kan je dan nog gewoon alles eten wat je wil.
@Pieter, ik vind het ook heel onnatuurlijk.. echt duidelijk 'te mooi om waar te zijn'
Het beste voor mooie tanden te behouden is elke dag een appel eten.Ik breng dit reeds jaren in de praktijk en kan dit alleen maar beamen.

Maar volgens deze deskundigen komen tanden in uiteenlopende tinten voor, variërend van oranje- tot grijsachtig.
Volgens specialiste Rocío Liliana Hernández betekent een witte kleur niet per se dat iemand bijzonder goede tanden heeft, hoewel men mensen graag wil laten geloven dat witte tanden de „mooiste en gezondste tanden” zijn.

Tandheelkundigen van het Fray Antonio Alcalde Civil-ziekenhuis in Guadalajara (Mexico) waarschuwen dat middelen om tanden te bleken beschadigingen en pijn kunnen veroorzaken, bericht Milenio, een krant die in Mexico-Stad verschijnt. Ze kunnen „oppervlakkige tot zware slijtage” van tanden veroorzaken en hebben misschien niet eens de gewenste uitwerking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een appel??
In fruit zitten toch zuren en dat is toch slecht voor je tanden??
Leg me dat eens uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf het levend voorbeeld ervan .
Jaren geleden had ik een universitaire studie gelezen over
Tanden en appels,van de duizenden die onderzocht werden ,hadden degenen die appels aten het beste gebit.
(calcium)
Sedertdien ben ik niet gestopt met appels eten ,en heb een glanzend mooi gebit. De appel reinigt de tanden. De appel heeft namelijk met zijn vele fruitzuren en ballaststoffen een sterk reinigend effect op de tanden en fungeert als tandenreiniger tussendoor evengoed als een kauwgompje. http://www.andrepaap.nl/k/n7753/news/view/117447/34570/Eet-meer-A-G-en-F.htm http://translate.google.be/translate?hl=nl&sl=en&u=http://www.applesprevent.com/dentalhealth.htm&ei=PzJHTbu9HsOUOvPj4fMB&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=8&ved=0CGMQ7gEwBw&prev=/search%3Fq%3Dapples%2Band%2Bdentist%26hl%3Dnl%26rlz%3D1G1GGLQ_NLBE400%26prmd%3Divns http://www.gezondenzo.net/tips-voor-gezonde-en-mooie-tanden-door-goed-te-eten/