Wat te doen tegen kapot, droog, beschadigd, geblondeerd haar?

Ik denk dat de vraag wel voor zich spreekt ;-)

Liefst wil ik er niet te veel aan knippen dat staat me gewoon niet... welk spul kan ik het beste gebruiken en styling tips?

*Bvd*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
14.4K

Het beste antwoord

Je gebruikt waarschijnlijk gewoon shampoo's zoals Andrelon, Elvive, enz. In dat soort shampoo's zitten vaak siliconen (daar gaat je haar van glanzen) en is dus niet goed voor je haar.. Als je er echt wat voor over hebt zul je echte kappersshampoo moeten gebruiken, zoals Aveda, Keune, Sebastian, etc. En misschien toch een beetje bijpunten. Verder zo min mogelijk krullen, stijlen, föhnen. Daar droogt je haar ook van uit. Als je je haar uitwast niet met warm water doen. Het klinkt gek, maar bier is ook goed voor je haar en ook ei schijnt een wondermiddel te zijn! Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
+Haarmaskers zijn goed voor je haar. En zo'n tube van L'Oreal. Alleen in de haarpunten doen, en niet uitspoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Je hebt van die speciale haarmaskers. Ik heb zo'n pot van loreal best duur maar je doet er erg lang mee en het werkt erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echt zo erg is als je zegt, dan zou ik toch maar naar de kapper gaan. Je kan er wel een hoop dure producten gebruiken, maar bij de kapper kunnen ze je het beste advies geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer dat henna plus hairwonder! Ik gebruik het zelf ook weleens (als mijn haar een boost kan gebruiken) en het is niet heel duur en werkt best goed! Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
L'oreal heeft hier n goede shampoo voor, L'oreal voor gekleurd en beschadigd haar. Ze hebben er ook n conditoner bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zat ik ook aan te denken. Je ziet zo'n reclame 1x en dan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ja............reclame!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag dat niet meer?
Stom wat je ook doet of gaat gebruiken helpt eigenlijk niet veel.
Wat wel een beetje helpt gewoon een goeie haarmasker gebruiken niet spoelen met plasticfolie eromheen en een handdoek zo een laten intrekken of gewoon zo slapen en de dag erna spoelen zo heb je meer effect dan die 10min.
Of olijfolie! Ja en ik raad je als kapster toch iets te laten knippen ;) voortaan als je je haren laat kleuren gewoon de uitgroei laten doen dat de rest niet meer wordt beschadigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smeer en voor het slapen gaan flink wat jojobaolie of amandelolie (te koop bij het Kruidvat, Etos, de Tuinen e.d.), draai je haar in een knot en lekker de hele nacht laten intrekken. Vooral de punten goed invetten. Volgende ochtend uitspoelen en je haartjes gaan weer glanzen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je eenmaal beschadigd haar hebt, zal je dat deel van je haar altijd zo blijven. Je kan er veel geld tegen aan gooien met allerlei zogenoemde lap middelen. Maar de beste manier is toch de schaar er in... Dan lijkt het sneller weer gezond. En goed gezond eten, veel B vitaminen.
Ik weet dat het niet is wat je wilt horen. Maar een dorre bos haar is ook niet aantrekkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies. Wat kapot is, is kapot.
Plus.
Ik heb zelf lang geblondeerd haar al 20 jaar.. Mijn tip is cremespoeling en nog eens cremespoeling..
Ik gebruik herbal Essents voor droog en beschadigd haar. Gebruik 2x zoveel cremespoeling als shampoo... Daarnaast voor het föhnen beetje Keune voor droog haar in je haar wrijven... En geduld hebben,.. Blond zijn niet altijd simpel...!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste een pigment toevoegen aan je haar, ofwel je haar donkerder verven. Let wel op dat je een kleur met een rode teint toevoegd, anders wordt je haar groen.

En een haarmasker na het kleuren doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andrelon gebruiken