Hoe komt het dat,,?

Hoe komt het dat ik rond de 14e dag altijd veel last krijg van puistjes :s kan je daar wat tegen doen om het bv minder te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Het heeft waarschijnlijk met de komende menstruatie te maken. Dan hebt je een verhoogde talgproductie. Je kunt tegen die tijd minder vette dingen eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je in je menstruatiecyclus? Dat komt door de hormoonschommelingen in je lichaam. Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien dat de pil iets voor je is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zullen je hormonen zijn. Hou je gezicht gewoon goed schoon. Zachtjes scrubben make-up er altijd afhalen en goed reinigen en gebruik een goeie dag en nacht crème. Ga voor de juiste producten voor jou even langs een drogist of parfumerie het gaat vanzelf over