Van welke zonnebrandcreme voor het gezicht word mijn acne niet erger?

Ik merk altijd dat ik meer puisten krijg van zonnebrandcreme. Zelfs van de speciale zonnebrandcremes voor acne.

Iemand een aanrader??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Ben je zeker dat het van de creme's is en niet van de zon zelf? Want heel vaak reageert je huid op de zon met mer acne.
Als je wil gebruiken, zoek dan de niet-comodogene creme's .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Qua zonnebrandcreme zou ik het niet weten. Maar ik zou je aanraden om een goede dagcreme te kopen, die geven vaak ook zonbescherming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou gaan voor p20, die hoef je één keer per dag op te doen, dus weinig gesmeer. te gebruiken voor je hele lichaam en gezicht
Mijn dochter met acne gebruikt hem ook en zij en ik zijn daar zeer tevreden over
is nu ook verkrijgbaar in p10 te koop bij de drogist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de Lidl Cien is heel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar ook last van omdat de crème je poriën verstopt. Dus hoe dunner hoe beter. Daarom gebruik ik geen zonnebrandcrème.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een sunblock voor een vette huid. Meestal hebben ze een factor. Ikzelf gebruik die van Neoderma en heeft een factor 30.