Staat er op de onderzijde van iedere fles parfum een code vermeld?

Zo ja, welke code staat hier vermeld?
Zo nee, is dit dan een nep geurtje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
4.5K

Het beste antwoord

geluk,

Ik heb als een dwaze het internet voor je afgezocht maar over die productcodes is weinig tot niets te vinden.
Logisch ook eigenlijk, want er zit een systeem in die codes.
dat systeem publiceren is helemaal een vrijbrief voor neppers om hun slag te slaan.

De codes, hun volgorde en betekenis zijn dus geheim. Net zo geheim als het recept van het parfum zelf.

Maar hoe herken je dan een echt parfum?

Let vooral op zaken als: Verpakking, druktechniek op het doosje, snelheid van vervliegen van de geur, prijs ( te goedkoop om waar te zijn)
En koop alleen bij betrouwbare zaken. Niet online of op markten als je t niet vertrouwd.

Hier een link naar een site met tekst en uitleg over bovengenoemde punten.

http://www.allesoverparfum.nl/parfumkopen/merkvervalsing.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan. ik hoop maar dat je er iets aan hebt. ik " haat" het als een vraag onbeantwoord blijft ;) tip: Vraag het eens aan een douanier. Die worden erop getraind om smokkel van valse waar, waaronder parfum, te herkennen.
Ze zullen je niet alles vertellen, maar misschien net genoeg om je vraag te beantwoorden.