Weet iemand een goed kleermaker in of rond Amsterdam?

Gaat hier om het vervangen van een beugel in een BH.
Normaal zou ik zeggen, gooi hem weg, maar is eer vrij dure van Marlies Dekkers en heb hem nog niet zo lang.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga terug naar de winkel, van zo'n bh mag je meer kwaliteit verwachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is niet dat ik hem 2weken heb,maar een maand of 9 ofzo

Antwoorden (1)

als je hem nog niet zo lang hebt, dan kun je beter contact opnemen met de winkelier. afhankelijk van de oorzaak van het kapot gaan van de beugel kan het onder de garantie vallen. zo niet, dan nog kan de winkelier het product opsturen naar de fabrikant, voor reparatie. wellicht dat uit coulance overwegingen er een schappelijke prijs wordt gevraagd in dat geval.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja heb hem ongeveer 9 maanden.. Ben wel van plan om ze ff te bellen, mar dat kan sowieso pas na kerst. Maar dacht vast ff wat info proberen te krijgen.