Als ik net een mooie kapsel style heb en dan gel er in doe word het weer lelijk

Is het ook mooi zonder gel in je haar dus gewoon beetje water en verder niks, ik ben een jongen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

probeer eens wax vind het zelf fijner en mooier dan gel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat hoeft niet
Ja natuurlijk!

Als je haar zit zoals jij het wil, zonder gel dan is het ook mooi

Gel is geen must!
Alleen als je echt niets met je haar kunt dan is gel een uitkomst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker! Hoeft niet perse gel in je haar om mooier te zijn. Ik vind het ook ni mooi als jomgens/mannen een pot gel op zijn haren smeren.
Als het toch zo beter is zou ik het zo laten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe altijd eerst gel in en dan pas stylen, werkt hartstikke goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 haren nat maken (douche/washand)
2 droogmaken, maar niet helemaal, gewoon halfnat, halfdroog.
3 dan gel inbrengen, zorgen (bijna ;-))dat overal gel zit.
4 dan in model brengen men je handen
Dat wilde ik idd ook antwoorden: als je onder de douche vandaan komt doe je gewoon een kloddertje gel in je (natte) haar, niet te veel, goed over al je haar verspreiden, en dán ga je het in model brengen. Door de gel blijft het dan heel lang zitten. Maar het kan ook mooi zijn om geen spul in je haar te smeren, en soms is wax inderdaad weer mooier, en er bestaat ook nog gelwax, dat zit er tussenin. Je kunt een beetje uitproberen wat je zelf het fijnste vindt aanvoelen en het beste vindt staan.