Kent er iemand een betrouwbare site waar ik cosplay kostuums kan bestellen?

Ik ben op zoek naar een cosplay kostuum van Naruto, liefst niet te duur natuurlijk. Max. 50€. Ik wil 100% zeker zijn dat de site te vertrouwen is. Iemand enige ervaring met het bestellen van cosplay kostuums?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

Ik heb geen verstand van Naruto, maar op eBay zijn er verschillende verkopers die zulke kostuums aanbieden.

In de bron vind je een betrouwbare verkoper uit Duitsland met een prima feedbackscore. De meeste kostuums kosten daar ook minder dan €50 inclusief verzendkosten.

Je kunt natuurlijk ook even verder zoeken. Verkopers met een hoge feedbackscore zijn vrijwel altijd betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je al op Archonia.com gekeken. Ik heb er geen volledige Naruto kostuums gevonden, maar dat ligt er misschien aan dat ze zo veel hebben?