Moet een kind van 10 nog steeds kinder zonnebrandcreme gebruiken?

Vraag mij nu dus af of je een kind van 10 ook nog moet insmeren met kinderzonnebrand producten ? Eigenlijk is het toch allemaal hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Ja het is allemaal hetzelfde, alleen de verpakking is anders en soms ook de factor maar dat kan je natuurlijk zelf bepalen;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het wel doen :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het voordeel van kinderzonnebrand is dat heet meestal een mooi kleurtje heeft zodat je goed kunt zien of je kind goed is ingesmeerd. ook is het meestal waterproof. verder maakt het niet veel uit welke zonnebrand gebruikt, als het maar een goede beschermings factor heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt niet uit. Een kennis van mij doet dat niet. Die gebruikt gewoon 1 fles voor gezin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeten niet hoor. Gewoon een fles zonnenbrandcrème die voor jullie allemaal goed is. En zeker met zo'n hete dag als vandaag met een hoge factor, minstens 20.