Sneller bruinen en diepere kleuren met Super Bruin
Mooi bruinen met de Super Bruin capsule. Super Bruin voorziet uw lichaam van de essentiële stoffen om uw huid in korte tijd natuurlijk en egaal bruin te kleuren. Doordat uw lichaam een hoge dosering van deze stoffen binnen krijgt zal je sneller en ook donkerder bruin kleuren. De reden waarom dat sommige mensen sneller en donkerder kleuren ligt in de hoeveelheid van deze stoffen die van nature aanwezig zijn in het lichaam. Door deze lichaamseigen stof aan te vullen zullen ook mensen met een natuurlijke lichte huidskleur dieper en sneller bruin kleuren. De stoffen ondersteunen de pigmentvorming die ontstaat wanneer de huid wordt blootgesteld aan de zon. Deze kleur zal een mooie donkerbronzen tint zijn en niet de oranjeachtige kleur die wordt veroorzaakt door het gebruik van caroteen.

Veilig en zonder bijwerkingen
Het bruiningsproces is afhankelijk van het aminozuur l-tyrosine om melanine te produceren. Melanine is de stof die onze huidcellen die gouden gloed geeft. Of je nu een melkwitte of een donkere huid hebt, we hebben allemaal melanine in onze huid.Super Bruin geeft je een extra dosis tyrosine en ook een dosis koper, wat weer een ondersteunend effect heeft op de kleursynthese. We houden ons lichaam gezond door de juiste voeding en gezonde beweging maar vergeten dikwijls om onszelf te beschermen tegen de gevaren van overmatige UV-straling. Daarom past Super Bruin prima in een actieve gezonde levenstijl.

Het werkt echt! Meer kleur in minder tijd!
Super Bruin helpt u niet alleen sneller en donkerder te bruinen maar zorgt er ook voor dat de diepe bronzen gloed langdurig blijft zitten. Dus ook na uw vakantie zal u nog weken lang mooi gebruind rondlopen.

Hoe lang is het zichtbaar?
De mooie donkere kleur zal 3 tot 4 maal langer zichtbaar zijn dan normaal.

Als je niet in de zon bent
Als je niet in de zon verblijft is het zeker zinvol om Super Bruin te blijven nemen, de opgebouwde kleur blijft hierdoor langdurig zichtbaar.

Neem dagelijks 2 capsules in met voldoende water. Doe dit gedurende de periode van de zonnebankkuur en als u dagelijks in de zon zit te genieten. De effecten zijn daags na inname van de capsules al zichtbaar en zullen tot enkele weken langer aanhouden. Niet gebruiken tijdens zwangerschap of/en borstvoeding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt het hier kopen:

http://www.pillen-kopen.be/bruinen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bedoel je melatonine? Bij de drogist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat het product waar je bruin mee kan worden ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh nee, om in slaap te vallen. :) Dan weet ik het niet.
http://www.sunatura.com/shop/

Daar kun je het kopen, maar zou er wel mee oppassen om dit te gebruiken! Volgens mij is het nog in de onderzoeksfase.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kruidvat verkoopt de merk lucovitaal is prijs/kwaliteit verhouding zeer goed!!!!!!!