Wat is dat spul dat ze bij harsen gebruiken?

Het is een honingachtige vloeistof wat ze dan uitsmeren en daarna leggen ze er een soort papiertje op en trekken ze het er in één ruk eraf.

Kan je dit spul ook zelf kopen? Of kan dat echt alleen bij de schoonheidsspecialiste.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Dat is hars. Daarom noem je het ook harsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel logisch antwoord.. Beetje rare vraag ook :P
Je hebt warme en koude was. De schoonheidsspecialiste gebruikt warme was. Dit zou je thuis ook kunnen gebruiken maar dit kan wel in een knoeiboel uitmonden. Voor thuis zijn koude wasstrips van bv Veet makkelijker in gebruik en je hebt er dan geen hulp bij nodig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze noemen het ook wax...dus wax-strips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je sugaring.
Body sugar is een suikermix waarmee de haren, vergelijkbaar als met het harsen, uit de huid worden verwijderd.
Deze techniek wordt ook wel sugaring genoemd.

De mix bestaat uit suiker en/of honing, citroen en water.
Met een speciale techniek worden de haren met wortel uit de huid getrokken.
Sugaring is minder pijnlijk in vergelijking met harsen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan dat zelf kopen. Ik heb het al eens in de Body shop gekocht.