Haren laten laseren

Kent iemand een goede kliniek om je haren te laten laseren? Ik wil namelijk als ik 18 ben mijn benen en rug laten ontharen weet iemand ook wat dit ongeveer kost? En word dat vergoed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Hier vind je de prijzen bij een laserkliniek
Bikinilijn klein €150,00
Bikinilijn medium €180,00
Bikinilijn geheel €240,00
Bovenbenen €420
Onderbenen €360,00
Benen geheel €770,00
Voeten €90,00

http://www.laserskinclinics.nl/tarieven/

Hier nog uitgebreider:
http://www.newbeauty.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=13&pid=27

Nee, waarschijnlijk wordt het niet vergoed.
Het zit in ieder geval niet in de basisverzekering.

Je zou eens kunnen informeren of er bij een ziekenhuis bij jou in de buurt een afdeling Cosmetische Dermatologie
is.
Die doen bijvoorbeeld ook aan elektrische haar-epilatie bij extreme overbeharing.
Voor vergoeding van deze behandelingen is goedkeuring van je ziektekostenverzekeraar nodig en meestal alleen mogelijk als je een goed aanvullend pakket hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit prijzen verschillen per kliniek. Of het wel vergoed wordt, moet je even langs je huisarts gaan. Als er sprake is van hormone verwisseling krijg je meestel een verwijzbrief die je als bewijz naar je verzekering kan opsturen. Echter, niet elke verzekering vergoed de laser behandelingen.