weet iemand een goed adres?

hai hai,nog even een vraag:kan iemand mij een goede kapsalon adviseren in regio Doetinchem voor extensions????(straal van 50 kilometer)
prijs maakt niet uit,kwaliteit wel!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Hallo,

Bij haast elke kapper leggen ze wel Extensions in het haar. Deze kapper raad ik je aan;

Esther Huntink
————————————
Plantenstraat 2
7001 EZ Doetinchem
telefoon: 0314-344111
fax: 0314-323111

Diensten: Extensions, Permanent, Stylen haren, Kleuren haren, Verven haren, Coupe soleil, Highlights.