Kun je bij de kapper ook een kleurspoeling/shampoo krijgen?

Dus niet gewoon verven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Bij ons bij de kapper wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Ze kunnen het ook bij je aanbrengen als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Ik denk niet dat ze dat gaan doen hoor. Ze willen wel graag hun eigen producten verkopen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, nee, dat doen ze niet :) Heb ik eens gevraagd.
in mijn kapper wel inderdaad maar misschien niet bij elke kapper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het goed is wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet krijgen ,wel kopen of als behandeling .geschikt om een tintje roder donkerder tegen een grijs haartje .niet om lichter temaken echt grijs meer dan zo 20% werkt ook niet ,per merk wel verschil maar dan heet het kleurspoeling maar is haar verf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar de kapper voor een kleurshampoo. Maar dan betaal je wel veel en je moet tevreden zijn met het merk dat zij gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschilt per kapper. Bij ons in het dorp wel.