waarom hebben veel aziaten een pony(haarstijl niet t dier)?

9 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Erna55
9 jaar geleden
Mode.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hebben veel Aziaten wel een pony? De keren dat ik in Indonesië, Thailand of een ander Aziatisch land was viel het heel erg mee. Als ik Google: https://www.google.nl/search?q=aziaten&espv=2&biw=1093&bih=534&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ynYQVdnpIIGc7ga234G4BQ&ved=0CAYQ_AUoAQ zie ik ook niet opvallend veel Aziaten met een pony.
En als het zo is dan zou het wel, zoals Erna al zegt, mode zijn.
Antoni
9 jaar geleden
In een land als Zuid-Korea wordt de haardracht wettelijk voorgeschreven. Dat kan één van de redenen zijn.
Antoni
9 jaar geleden
Sorry, ik bedoel Noord-Korea in plaats van Zuid-Korea.

Het beste antwoord

Ongetwijfeld omdat ze het mooi vinden. Maar er speelt nog iets anders mee. Vrijwel alle aziaten hebben dik zwart haar zonder slag, dat zich best moeilijk laat bewerken. Watergolven, permanenten, opsteken en dergelijke zijn in de regel prijzige behandelingen die regelmatig herhaald moeten worden, en dus niet voor iedereen praktisch en haalbaar.

Als je het haar laat groeien, is er weinig meer mee mogelijk dan het met een scheiding in het midden laten hangen en achter de oren wegsteken (anders hangt het voor de ogen)of achter vastbinden / wegsteken, waarmee het haar helemaal uit het gezicht is. En als je het niet laat groeien en wegsteken geen optie is, zal het sowiesoi voor de ogen gaan hangen. Een pony is dus zowel voor mannen als vrouwen een logische keuze als je je haar gewoon los / kort wilt laten en je ook nog wat wilt kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Stug haar valt zo het beste