Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar ik matte nagellak kan kopen? Ben al bij veel winkels geweest maar heb het helaas nog nergens kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat je bij de Hema wel een matte topcoat kan kopen. Maar ik vind het effect van pure matte nagellak mooier.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn inderdaad niet veel merken die matte nagellak verkopen, helaas. Je hebt inderdaad wel matte topcoats en daarmee kun je elke kleur die je bezit, mat maken. Heel erg handig! Zo hoef je ze niet apart te kopen. Ik heb er zelf één van Essie, die kun je vinden bij Etos. Ook HEMA en Essence (te vinden in Kruidvat) heeft er één. Dus je kunt ze vinden voor een zacht prijsje, maar er zijn ook wat minder goedkope! Ik vind die van Essie erg fijn werken, want mijn nagellak blijft er echt 5+ dagen mee zitten! :) Die van HEMA is overigens niet overal even verkrijgbaar, helaas. En snel uitverkocht! In de bron kun je zien welke topcoats ik bedoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Koh heeft volgens mij twee kleuren in het assortiment, een koraalkleur en een zwarte.
Daarnaast hebben ze een matte topcoat, die je over iedere kleur kunt gebruiken, ideaal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ruime sortering matte nagellak verkopen ze bij " het cosmeticahuis "
Het is wel een webwinkel

Toegevoegd na 7 minuten:
En anders kan je ook de Matte Topcoat van de Hema nemen
dat geeft ook een mooi resultaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding