Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een zilveren infinity ring kopen?

Ik ben op zoek naar een zilveren infinity ring. Ik heb al een aantal keer goed op google gezocht maar ik kom op alleen maar Amerikaanse sites waar je dan met dollar moet betalen. Ik heb één Nederlandse site gevonden maar de ring is dan 98 euro, dat is nou ook weer niet de bedoeling. De ring mag maximaal 25 euro zijn. Weet iemand een juwelier of een website waar je de zilveren infinity ring kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
896
Amadea
11 jaar geleden
'k Heb vergeefs gezocht naar een in Nederland te kopen goedkope ring met lemniscaat. Maar wel een leuke verzameling gevonden: http://fashionviews.wordpress.com/2012/09/21/street-style-forever-infinitive-lemniscaat-ring/ (waar je overigens ook goed ziet dat een goedkopere versie bepaald niet mooier staat...).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb mijn antwoord verwijderd om dat hij er niet bij zat heb alleen die dure gevonden ook onder lemniscaat gezocht ook leuke gezien en ook de link maar daar hou het mee op veel succes verder

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

heb vanmiddag deze link nog gevonden ,je moet je wel inloggen en ik denk dat het een amerikaanse site is waar je met euro kan betalen en heel redelijk in prijs en een uitgebreide assortiment,hoop dat je er iets aan hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding