Ik ben op zoek naar een nieuwe waterdichte electrische tandenborstel... Welke het beste te nemen? Er is zoooooooo veel keus!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (2)

Braun Oral B is een goeie. Die heb je met oplader maar ook op batterijen en das handig op vakantie.
Heb ik zelf ook en doe er ruim een half jaar mee voordat de batterijen op zijn dus gaat een vakantie lang mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf onlangs de Oral B Triumph 5000 gekocht en dat is een van de beste electrische tandenborstels. Helaas met 150 euro ook een van de duurste. Grote voordeel is het losse display waarop je de poetstijd kunt zien en de 3D beweging van de borstelkop. De borstel draait niet alleen rond, maar beweegt ook voor- en achteruit. Bovendien zijn er veel verschillende borstelkoppen voor te koop.

Toegevoegd na 48 seconden:
De duurdere modellen hebben een betere accu, ik laad mijn tandenborstel eens in de 3 a 4 weken op en poets 2x per dag.