Waar kun je goedkope poncho's vinden? Niet voor eenmalig gebruik maar vaker

Toegevoegd na 13 uur:
Ik bedoel tegen de regen :)

Wol en regen is geen goede combinatie om droog over te komen.

Toegevoegd na 20 uur:
Ik heb er eentje gevonden bij de Hema, ik had vorige keer verkeerd gekeken een heel ademendpak kost 35 euro maar een poncho alleen is maar 15 euro :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Het beste antwoord

Volgens mij heb ik ze wel eens bij de Hema gezien, maar weet niet of ze duur waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Bij de wibra.

Toegevoegd na 13 uur:
Ik heb ongeveer een half jaar terug een regenponcho gekocht bij de wibra, een hele dikke.
Heb er toen geloof ik 5 euro voor betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xenos. Ettelijke kleuren en voor een paar euro.

Toegevoegd na 45 minuten:
Er zit een keurig hoesje bij voor bevestiging een een riem of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeeman heeft ze ook wel eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms zijn ze in de aanbieding bij de zeeman dan kun je ze heel erg goedkoop krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Boerenbond Welkoop hebben ze goede kwaliteit poncho's.

http://www.boerenbond-welkoop.nl

Je kunt ze in de winkel kopen of online bestellen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Gamma heeft ze ook.
Van zo'n dikke kwaliteit, voor als je echt wat degelijks zoekt. Knalgeel, zodat je ook in een hoosbui nog gezien wordt door automobilisten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor soort poncho wil je?
Eentje voor de regen of een een gebreide of iets dergelijks?
Als je ene gebreide mooi vind, moet je een rondvragen in je omgeving of er iemand is die goed kan breien en het leuk vind om te doen.
Leuke wol uitzoeken, en eventueel zelf proberen kan ook!
Bij de winkel hebben ze zelfs patronen.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens bij de xenos of de action!