Volgens mij zijn striemen niet weg te werken. Als je ze hebt, kom je er niet meer van af.
Maar officieel is Bio Oil daar voor, dus dat zou je kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat om zwangerschapsstriemen of littekens bijvoorbeeld zou ik vitamine e creme proberen.
Ze gaan misschien niet helemaal weg maar vervagen zeker enorm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan Bio Oil proberen, maar je weet dat die flesjes klein zijn. PLUS op de achterkant vind je dat je het minimaal 3 maanden moet gaan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goede creme bestaat niet. Doordat de onderste huidlagen als eerst begint te scheuren omdat het de snelle rek niet aankan, kun je smeren wat je wil. Dat geeft de huid niet de kracht om die snelle rek op te vangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de striemen vervagen na verloop van tijd... maar helemaal weg gaan ze niet er is ook geen creme die je daarbij kan helpen. geloof me ik heb ook bio oil en dergelijke gebruikt kost je een hoop geld maar werkt voor geen meter t ruikt alleen lekker