tot welke leeftijd kan een jongen / man lange bakkebaarden dragen

tot welke leeftijd kan een jongen / man lange bakkebaarden dragen en tot welke lengte kan je ze dragen >

Toegevoegd na 20 minuten:
Nee ik heet Peter.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat vreemd dat er op het internet in allerlei fora allerlei figuren ronddwalen die erg gepreoccupeerd zijn door rubberlaarzen en bakkebaarden............. En die dan ook allemaal dezelfde vragen stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het een mode item zijn?
Of een weddenschap wie de meeste antwoorden krijgt.
Het is net als die vragen over; ik ben verliefd op een meisje/jongen en wat nu?, die komen ook steeds weer.

Het beste antwoord

Je draagt het gewoon zolang jij wilt en de lengte bepaal je zelf. Een vraag van dezelfde categorie staat nog open. Misschien kan je wat met deze antwoorden!
http://www.goeievraag.nl/vraag/draag-lange-bakkebaarden-ongeveer-cm.53924

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie net dat je zelf op deze nog openstaande vraag hebt geantwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Daar is geen leeftijd of lengte aan verbonden. Je draagt je baard/bakkebaard/snor zoals jij wilt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is geen leeftijdsgrens aan verbonden en ook de lengte bepaal jezelf.
Kijk maar eens naar de Joodse mensen, die hebben ze heel lang en tot op hoge leeftijd.
Of het je staat, dat is maar de vraag net als het leuk vinden ervan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is geen leeftijdsgrens voor.
Gewoon een persoonlijk iets.
Dus wat jezelf vind wat je goed staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leeftijd maakt niets uit. Net zoals jezelf wilt. Maar als ze langer worden dan 1 meter, is het op zich een idee af te scheren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zo als een snor of baard zijn lange of volle bakkebaarden een gezichtsversiering, die iedereen voor zichzelf kan kiezen. Ik ken iemand, die, gepensioneerd, heel veel buiten is, hij heeft een verweerd, bruin gezicht en sprankelende ogen. Hij heeft lange, dikke witte bakkebaarden. Ik vind het een plaatje, een feest voor het oog...
(Voor de wat ouderen onder ons : hij kon een broer zijn van Capt. Baines uit de 'Onedin-line')
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot je 80ste en zo lang je maar wilt.

Jij hebt het er maar druk mee.

Rubberlaarzen, lange bakkebaarden.
Heet jij ook Wim? of Tuinman?

http://vrouw.nl/site/dragen_van_lange_bakkebaarden/list_messages/19324

http://webpiraat.nl/wp/list_messages/27317

http://forums.zita.be/babbelbox/158644-lange-bakkebaarden-weg-scheren.html

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=594948&page=4

http://forum.dmfnet.nl/f-archief-123.html/showthread.php?t=18508

En zo zijn er nog een heleboel..................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is geen leeftijd voor, dat kan zolang je wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oom Neil is nu 65 en gaat nog wel even mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van jonge man tot oude man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe ouder je wordt des te meer ze beter staan

zeer mooi om te zien bij sommige