Haar van Sam uit Glee

Hallo,

Ik heb nu half-lang krullend haar.
Ik wil graag zulks haar als Sam van Glee.
(Zie foto)
Hoe moet ik dat doen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Naar de kapper gaan en je wensen voorleggen. Hun kunnen jou het beste helpen.

Ook kun je een stijltang kopen en je haar stijlen en met wat gel achtige producten je haar in model doen.

Sccs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
houd er wel rekening mee dat je krullend haar hebt en niet stijl waardoor het anders kan worden dan je wilde, en denk na of je het elke dag wil stijlen ( ik ben een meisje en ik vibd het al vermoeiend.. :p. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je een jongen bent of een meisje, dat maakt niks uit.

Je kunt naar een kapper gaan met zo'n foto.

Maar dat wil niet zeggen dat je dan net zo'n kapsel zult krijgen. Ieder haar valt nu eenmaal anders.
Wel is het vaak zo, dat als je haren korten geknipt worden dat het dan minde zal krullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort haar krult minder?
Nou, ik heb lang haar en daardoor is het te zwaar om te krullen. Als ik het korter knip krult het meer.
Daarom doen veel vrouwen ook laagjes in hun haar; meer volume en meer krul.
Ik geloof dus niet dat jouw antwoord klopt...
Om krullen "uit"je haar te halen kun je ook in tegenover gestelde richting werken van een permanent.
Je gaat als volgt te werk,(of laat dit door de kapper doen wat nogal een kostenplaatje met zich meebrengt).

Maak je gewassen haar handdoek droog,en bevochtig het met permanentvloeistof,(pas op dat het niet in je ogen komt) kam het strak naar achteren,tot jij denkt dat het nu glad genoeg is,+- 15 min.spoel dan met warm/lauw water je haar heel goed uit,maak het vervolgens weer goed handdoek droog en doe er de fixatie in,(die altijd in een verpakking is bijgeleverd) sop dit met je handen door je haar,beetje laten schuimen,en laat +- 10 min.intrekken,dan spoel je je haar heel goed uit en doe tot slot er een verzachtende creme in,die je na 5 min er ook weer goed uitspoelt, dan met de foto richting de kapper die dan je haar alleen maar hoeft te knippen zoals jij het wilt.
Veel suc6 gewenst!

ps.je kunt in iedere bv.action/etos enz. een kant en klare verpakking kopen,voor je haar te permanenten.

Toegevoegd na 6 minuten:
Wel de fixatie gebruiken en niet denken het is zo wel goed,omdat je van blijdschap je steile haren ziet.
Permanentvloeistof is een zuur,fixatie een basis,en....
zuur en basis worden samen weer neutraal,dus als je het vergeet/niet doet, heb je kans op gebroken haar,want haren zijn hol van binnen,maar als je je aan de gebruiksaanwijzing houd kan er niets gebeuren.