Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met mijn haar valt net niks te doen. Het is super irritant want mijn haar is net te lang voor gel. Wat kan ik doen met mijn haar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
855

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Murrays gebruiken, dat is een soort wax. kost 5 euro en je kunt er behoorlijk lang mee doen. Werkt prima!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx, man

Andere antwoorden (5)

Afknippen! OF gewoon toch gel gebruiken.. Als je echt lang haar hebt kan dat niet, maar dan moet t wel echt lang zijn..

Heb je een foto?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een staart in en/of een hoedje/pet op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn vriend heeft ook irritant haar en hij weigert gel o.i.d. in zn haar te smeren dus zijn oplossing was een kort model nemen waar je niks aan hoeft te doen.
en in jouw geval zou je het dan alsnog een beetje styleren met gel ofzo.

en anders kun je altijd nog een pet of muts gaan dragen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schwarzkopf Taft Styling powder Rough & Touch heeft mij geholpen. Dat is een soort poeder die je haar veel steviger maakt. Het kokertje lijkt heel klein maar je doet er best lang mee.

http://www.youtube.com/watch?v=gTlsd2gCcNY
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het echt niks vind zou ik gewoon naar de kapper gaan. Of je kan het zo laten. kies waar je je goed bij voelt zou ik zeggen eah
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding