Hoe moet ik de invoerrechten en douanekosten bij Victoria-Secret uitrekenen?

Ik wil graag een aantal dingen bestellen bij Victoria secret. Ik kom uit op een bedrag van 397 euro, komen hier nog meer kosten bij van de douane in Nederland. En zo ja wie weet hoeveel of ho e ik dat kan uitrekenen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
3.9K

Antwoorden (1)

Komt uit, schrik niet, op: €513,78

http://www.invoercalculator.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me wat aan de erg hoge kant voor de invoerrechten en douanekosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat inclusief de bestelling, of exclusief de bestelling?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
€397,- is U$D 516,30
http://www.valuta.nl/ Dit bedrag invullen bij invoercalculator.nl -> €513,78 is ongeveer 28% er bovenop waarvan het merendeel BTW
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van die 513 zijn de grootste onderdelen de inkoopprijs en de btw
(die niet worden gevraagd, maar die je inderdaad wel moet betalen). Maar even terzijde. Ik dacht dat kleding (ik neem aan dat de bestelling daaronder valt) onder het 12% tarief van de invoerrechten viel en niet onder een verlaagd tarief van 4,2%?. Kan je aangeven welke denkfout ik hier maak?