het wol/bont hoe dat ook heet, is een beetje lelijk geworden van mijn Uggs. hoe kan je dat weer mooi krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (2)

1]
Zijn het de echte?

2]
Met een zachte doek of borstel en een fijnwasmiddel kun je heel ver komen.
Er zijn wel speciale produkten te koop, maar die zijn nogal duur.
http://www.gratis-tips.nl/beauty-mode/uggs-kopen/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schoonmaken van Uggs is goed zelf te doen met suedecleaner. Enige voorzichtigheid is wel op zn plaats. Hieronder een korte handleiding;
1. Maak de buitenkant van de UGGS vochtig met koud water. Dompel de UGGS nooit onder in het water.
2. Verdun een cleaner die geschikt is voor suede met koud water.
3. Reinig de buitenkant voorzichtig met de oplossing van de cleaner en het water met behulp van een zachte spons.
4. Spoel de spons uit en maak de UGGS nogmaals schoon met de spons gedrenkt in koud water.
5. Vul de UGGS met papier, een handdoekjes of een krant om de Uggs in vorm te houden tijdens het opdrogen. Let op: houd de UGGS tijdens het opdrogen uit de buurt van direct zonlicht of directe hitte. Direct zonlicht of hitte zullen ervoor zorgen dat de stof vervormt.
6. Borstel de UGGS na het opdrogen voorzichtig met een suède borstel of pluisvrije handdoek om de zachtheid van het suède te herstellen.